Tip – National Glamour Day

Hier even een ‘tip van Flip’! Aanstaande zaterdag (28 maart) is het weer National Glamour Day. Shoppen met korting, daar worden we natuurlijk allemaal blij van! De ideale kans om de garderobe en beauty stash aan te vullen met fijne items. In alle deelnemende winkels krijg je namelijk 20% korting op vertoon van de Glamour. Bij een aantal winkels kun je ook gebruikmaken van een onlinekortingscode. Ga dus snel naar de winkel om het tijdschrift te bemachtigen!

Onder andere de volgende winkels nemen deel:
♥   H&M
♥   Mango
♥   Esprit
♥   SuperTrash
♥   Rituals
♥   ASOS
♥   Hunkemöller
♥   Costes
♥   Loavies
♥   ONLY
♥   The Body Shop
♥   VILA
♥   … en nog veel meer!

Jullie raden het al… Ik zit zaterdag – samen met een grote kop verse muntthee en in het gezelschap van de paaseitjes van Tony Chocolonely – achter mijn laptop te ‘webshoppen’. Helaas zie ik deze keer niet de kans om in real life te shoppen. Ach ja, online is dan een goed alternatief. Alhoewel ik de gezelligheid van andere shoppers om mij heen mis. En natuurlijk de pashokjes!

Heb jij de Glamour al in jouw bezit om zaterdag los te gaan in de winkels?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

23 gedachtes over “Tip – National Glamour Day

    • Renske zegt:

      Hè, dat is ff een domper! Ik heb de afgelopen tijd bewust even geen kleding gekocht, haha. Mijn wintergarderobe was toch al echt overvol. Dus tijd om wat kleding voor de lente en zomer in te slaan!

      Like

  1. Anniek zegt:

    Oeh, dat zijn toch wel hele verleidelijke merken zeg! Met 20% korting zou ik daar wel iets kunnen scoren… Ik weet dit alleen net iets te laat, ik ben net eergisteren nog wezen shoppen namelijk 😀 Ik ga m’n best doen dit te weerstaan!

    Like

  2. EverythingElze zegt:

    Thanks voor de tip! Ik was alweer vergeten dat het aanstaande zaterdag al is. Ik denk dat ik ook ga voor online shoppen, het is dan altijd zó druk overal!

    Like

    • Renske zegt:

      Graag gedaan! Klopt, het is dan vrij druk overal! En je moet ook maar net een stad hebben waar de deelnemende winkels te vinden zijn. Of ja, de winkels waar de interesse ligt, haha. De reden dat ik het deze keer fijn vanachter mijn laptopje doe. 😉

      Like

  3. Deisy zegt:

    Wat een fijne tip, ook al is hij niet al te goed voor mijn shopverslaving haha 😉 Maar een goed excuus is natuurlijk al die kortingen, dus ik denk dat ik je join hier in de shoppingspree 😉 X

    Like

    • Renske zegt:

      Mijn kledingkast is juist erg leeg deze lente / zomer. Dus ik heb een aantal leuke shirtjes, een blazer, paar broeken, een koperen mand (H&M Home) en wat van Rituals gekocht. 😉 Dus ook niet enorm veel. Mijn geldboompje groeit niet zo hard, ha!

      Wat leuk! Ik zal eens een kijkje nemen op jouw blog.

      Like

Geef een reactie

