Unboxing Beautybox – Maart

Hoera! Afgelopen donderdag mocht ik de Beautybox weer in mijn armen sluiten. Ik kan gelijk toegeven: ik ben absoluut geen pro op het gebied van beauty. Dat maakt natuurlijk niet dat ik het niet leuk vind om er mee bezig te zijn en producten uit te proberen. Vandaag wil ik jullie een kijkje geven in de Beautybox van deze maand. En o, wat is hij weer leuk! Gluur je mee?

Allereerst: wat is de Beautybox? Iedere maand krijg je, voor € 14,95 (inclusief verzendkosten), de Beautybox thuisgestuurd. Hierin zitten allerlei leuke items op het gebied van beauty, maar af en toe ook op het gebied van lifestyle (to be continued). Over het algemeen zitten er minimaal vijf producten in de box. Dit kunnen full size producten zijn, maar ook samples. Altijd leuk! Uiteraard is het een grote verrassing wat je in de box zult aantreffen. Toch kun je er wel een beetje invloed op uitoefenen. Zo kun je bij het aanmelden een beautyprofiel invullen. Daar kun je onder andere jouw huidtype en haartype invullen, maar bijvoorbeeld ook in welke beautyproducten je het meest geïnteresseerd bent. Naast een beautyprofiel, maakt Beautybox ook gebruik van zogenaamde beautypunten. Door jouw mening te geven over de producten in de box, spaar je voor een gratis Beautybox. Gratis? Ja, gratis. Een ander voordeel: je kan het abonnement maandelijks opzeggen. Dus zit je een maandje krap bij kas, is het geen probleem om een maandje over te slaan. Enfin, jullie zijn natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar de Beautybox van deze maand…

Jullie zien het: wederom prachtig verpakt! De quote op het boekje met de productinformatie maakt me nieuwsgierig. “New season, new cosmetics.” Ik ben benieuwd!

En dit is wat er in zit! Het oogt echt hartstikke top! Enige uitleg is vast welkom. Daar gaan we: van boven naar beneden, van links naar rechts. Fijn, ‘van links naar rechts’ zit in mijn hoofd…
♥     Allereerst zie je een lifestyleproduct. Het gaat om WOO Love Letter mini candle (full size, € 4,95). WOO’s Love Letter is gemaakt om te delen, om te sturen naar jouw geliefden en natuurlijk om van te genieten. Ik heb dit bewust nog niet geopend. Tja, moederdag in zicht!
♥     Het tweede product is een primeur in de Beautybox: Davines Essential Hair Care Shampoo (full size, € 11,00). Het uiterlijk doet me echt denken aan een flesje borstvoeding uit de diepvries. Beetje jammer. De shampoo ruikt wel ontzettend lekker! Dus dat maakt alweer een hoop goed.
♥     Als derde zie ik een product van Mario Badescu: Seaweed Cleansing Soap (29 ml; 236 ml kost € 16,50). Het gaat om een nieuw product van Mario Badescu. Het is een gezichtsreiniger. Hé, altijd handig! Zelf gebruik ik producten van Dermalogica, aangezien ik maar niet van mijn lichte acne af kom. Eeuwige jeugd zullen we maar zeggen, ha! Maar ik ben benieuwd hoe mijn huid reageert op de gezichtsreiniger van Mario Badescu. In het boekje staat namelijk vermeld dat het geschikt is voor ieder huidtype en het de huid niet uitdroogt. Het proberen waard dus!
♥     Woehoew, een nagellakje! Dit nagellakje is van Nails Inc. (full size, € 16,50). Een Londens nagellakje dat een geleffect belooft. Ik ben benieuwd. Het is helemaal mijn kleurtje. Prachtig voor het komende seizoen!
♥     Als laatste een product van Rituals. I looove Rituals! Heerlijke producten zijn het! Ik was dan ook blij verrast toen ik dit product uit de Beautybox pakte. Het gaat om een nieuw product: Yin Bed & Bodymist (full size, € 16,50). En hij ruikt echt heeeeeerlijk! Ik heb een nieuwe favoriet! Let op: dit product van Rituals is nog niet verkrijgbaar in de winkel. Maar zodra die er is, raad ik het jullie zeker aan om even te stuiven en te snuffelen!
Naast al deze producten zaten er ook twee bonnen in. De eerst bon is van Rituals en betreft een gratis one-minute meditation. De tweede bon is van Cosmania en geeft recht op 10% korting op de gehele bestelling. Altijd fijn!

Bij zo’n Beautybox vraag ik mezelf altijd af naar welk product ik het allermeest nieuwsgierig ben. Dit keer kon ik niet kiezen, dus zijn het twee producten geworden:

Naar welk product ben jij het meest nieuwsgierig?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

17 gedachtes over “Unboxing Beautybox – Maart

  1. estherleijten zegt:

    Ohh echt leuke dingen zitten er in. Ik heb een paar jaar geleden de Glossybox gehad, echt leuk om op deze manier nieuwe merken en producten te ontdekken. Ik ben ook het meest benieuwd naar de bodymist

    Like

    • Renske zegt:

      Ik heb ook lang getwijfeld. Een aantal jaar terug heb ik de Glossybox (overgenomen door Prettybox en inmiddels door Deautybox) gehad. De Beautybox vind ik echt het leukste. Veel variatie en ook echt leuke producten! 😉

      Like

Geef een reactie

