Shoplog Beautygloss party

Afgelopen weekend vond de vijfde editie van de Beautygloss party plaats. Ik was er nog niet eerder geweest en dus reisde ik vrijdag samen met vier andere, gezellige meiden naar Amsterdam voor de 18+-party. Wat een feest! Het was echt een ontzettend leuke avond. En één ding weet ik zeker: volgend jaar ben ik zeker weer van de partij! Er stonden diverse stands en ik heb dan ook een aantal fijne items gescoord. Benieuwd met welke items ik terug naar de Achterhoek ging? Kijk gezellig met mij mee!

Vrijdag 1 mei was niet alleen de dag dat wij naar de Beautygloss party gingen, het was tevens de Dag van de Arbeid. O ja, half Duitsland staat bij ons in Nederland op de stoep. Wees welkom, oosterburen! Het enige waar mijn zus en ik van schrokken – ik haalde haar vrijdagmiddag op, zodat ze geen rekening hoefde te houden met het openbaar vervoer – waren de grote files die zich hadden gevormd in het land. Tussen de Duitse grens en Arnhem stond een file. Check, wij crossen ook over die snelweg. Tussen Arnhem en Utrecht stond een file. Check, ook dáár moeten wij langs. Mijn zus appte snel de andere meiden dat we eerder wilden vertrekken. Zo gezegd, zo gedaan! Om 14.30 waren we allemaal klaar om te gaan. Met twee lieve autootjes vertrokken we richting Amsterdam. Hé, we zijn al voorbij de ‘file’. Wat hadden wij een geluk! De files hadden zich schijnbaar opgelost. We voelden ons net Mozes die de zee scheidt, ha. We waren dus ruim op tijd in Amsterdam. Pfieuw!

Mascha zag er geweldig uit! Net als de aankleding van de hele Beurs van Berlage, waar het event plaatsvond. Wauw, wat enorm tof georganiseerd allemaal. En wat was het lekker rustig! Overal kon je goed bij, alles kon je op je dode gemak bekijken zonder aan de kant geduwd te worden. Op deze manier is zo’n event echt prima te doen. Allemaal mooie meiden (en mannen, ja, die waren er ook hoor!) in nog mooiere kleding. De één had zich nog meer opgedoft als de ander. Maar hé, laten we eerlijk zijn… Iedereen is prachtig! Oké, genoeg over de party zelf. Tijd om mijn items te showen!

Het eerste waar ik heen liep, was de stand van Dr. Van der Hoog. Met leuke beursaanbiedingen, shopte ik vier heerlijke gezichtsmaskertjes en een gezichtsmasker in een tube. Het enige masker van Dr. Van der Hoog die ik gebruik uit een tube is een 3-minutenmasker. Ideaal voor onder de douche! Ik wilde graag een nieuw ‘tubemasker’ proberen en koos voor ‘refreshing raspberry’. Ik ben benieuwd!

De meesten van jullie weten misschien wel dat ik een abonnement heb op de Beautybox. Op de Beautygloss party kocht ik een beautybox van Deauty. Voordat ik de Beautybox had, heb ik een tijdje een abonnement gehad op de Glossybox. Dat is later overgenomen door Prettybox en tegenwoordig is het ‘Deauty’. Ik was benieuwd welke producten er in deze box zitten. En zo slecht als ik ben, heb ik natuurlijk geen foto van de inhoud. Oeps, slechte blogger! Maar jullie geloven mij vast op mijn woord. 😉 Allereerst greep ik er een BB Beauty Balm uit van Schwarzkopf. Iets wat ikzelf eigenlijk niet snel gebruik. Misschien moet ik het eens uitproberen! Vervolgens pakte ik een klein flesje reinigingsgel van Eucerin uit het zakje. Altijd handig! Naast deze twee producten zat er een handcrème van Rituals in, namelijk de Ginkgo’s Secret. Maak me gek! Dol op handcrèmes! Ik greep ook een gezichtscrème van RainPharma uit het zakje. Ik heb het product geprobeerd, maar het is geen succes voor mijn huid. Jammer, maar mijn zus is er vast blij mee! Tot slot lag er onderin het zakje een sample van Shiseido verstopt. Het gaat om een rode lipgloss. Een erg mooie, intense kleur!

We vervolgende onze weg en bezochten meerdere stand. De elastiekjes van Invisibobble was het volgende aangeschafte item. Aangezien ik dik haar heb en een staart mij na een tijdje flinke hoofdpijn kan bezorgen, is een elastiekje dat géén bobbels – de naam zegt het al – achterlaat. Voordat ik dat heb weggewerkt, krijg ik al hoofdpijn van de moeite die ik daarin moet steken. Oké, dat is een grapje!

Ik zag een aantal meiden met een ontzettend gaaf kapsel! Ze hadden allemaal een soort haarband in, maar dan super leuk weggestopt naar de zijkant, over de haarband heen. Oké. Ik ben onduidelijk. Het gaat in ieder geval om een haarband van Pink Pewter. Wauw, wat een gave haarbanden! Ik heb lang getwijfeld, totdat mijn zus aangaf dat het wel echt ontzettend gaaf stond bij mij. Top! Ik heb een alternatief voor de warme zomerdagen. In plaats van dat ik mijn haren continu in een staart of knot draag, kan ik mijn haar nu op een leuke manier ‘vast’ maken.

Tot slot lieten mijn zus en ik onze nagels lakken bij de stand van de The Body Shop. We wilden dit eigenlijk bij de stand van Sally Hansen laten doen, maar daar stond een behoorlijke rij. Ik koos voor het nagellakje dat op de foto staat. Een lekker zomers kleurtje! Een minpuntje was trouwens wel dat de nagellak niet goed gedroogd was, waardoor ik het zaterdagochtend gelijk weer eraf heb gehaald. Het was namelijk verre van mooi doordat ik met mijn niet-gedroogde nagels overal tegenaan botste. Ach ja, het gaat om het idee!

Op het moment dat we de Beurs van Berlage verlieten, kregen we een goodiebag. Wat denken jullie dat de inhoud van het doosje van Playboy is? Juist ja, condooms. Niet gedacht? Wij ook niet! Wij dachten eerst dat het een geurtje was, haha. Pas toen één van ons beter keek, merkten we op dat het condooms waren. Ja, echt waar! Het is in ieder geval een leuke goodiebag.

Ik weet niet eens meer hoe laat we thuis waren. Ik geloof rond 23.00. In ieder geval moest ik per se een nieuwe look creëren met mijn haarband van Pink Pewter. Ik denk dat het spreekwoord ‘oefening baart kunst’ hier goed op zijn plaats is! Ik ben er wel hartstikke blij mee. Weg met die dikke, warme haren in mijn nek!

Zijn jullie naar de Beautygloss party geweest?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

31 gedachtes over “Shoplog Beautygloss party

    • Renske zegt:

      Aah, dank je, Iris! 🙂 Ik ben er ook echt blij mee! En inderdaad, die condooms hebben wij ook om gelachen. Wij maar denken dat het een geurtje was, totdat we de verpakking beter bekeken. Oeps…

      Liked by 1 persoon

  1. robin zegt:

    haha grappig condooms in de goodie bag, ach past wel bij het 18+ gebeuren :p het klinkt wel allemaal heel gezellig en leuk, leuke dingen heb je gekocht en gehad ^^

    Like

  2. estherleijten zegt:

    Jaaa ik ben geweest zoals je weet hihi! Was leuk! De haarband was inderdaad duur maar hij stond je super mooi, dus het is de moeite waard. Ik had ook maskertjes meegenomen, zin om het binnenkort te gaan testen! Fijn dat je het leuk hebt gehad, spot ik je volgend jaar sws weer haha! Liefs

    Like

  3. Linda zegt:

    Wat leuk dat je hierheen bent geweest! Fijn dat het niet te druk was, dat lijkt me vervelend op zo’n soort evenement. Leuke spulletjes heb je allemaal meegenomen!

    Like

  4. Justine zegt:

    Leuk om te zien. Vorig jaar was ik er ook en het was enorm leuk. Moest wel lachen om die condooms, had ik ook niet verwacht. Maar hé het was de 18+ party he? haha!

    Like

  5. Annemijn zegt:

    Ik ben erg benieuwd naar dat haarelastiek waardoor je geen bobbels krijgt. Werkt het echt? Zo’n haarband heb ik ook maar het lukt me meestal niet om het netjes te krijgen. Of eigenlijk heb ik daar het geduld niet voor. Hihi.

    Like

    • Renske zegt:

      Ja, het werkt echt! 🙂 Ik zag de elastiekjes deze week ook bij de Kruidvat liggen, geloof ik. Haha, die haarband is inderdaad een kwestie van geduld en ‘oefening baart kunst’. 😉

      Like

Geef een reactie

