Mijn geluksmomentjes #5

Het is weer tijd voor ‘Mijn geluksmomentjes’! Dit keer eens anders dan anders. Ik wil jullie graag meenemen naar de momenten waar ik naar uit kijk en waar ik hartstikke gelukkig van word! Lees je mee?

♥   Santorini – Inmiddels is het volgens mij overduidelijk dat ik zeer binnenkort op vakantie ga naar Santorini. Tja, daarover heb ik genoeg gespamd. #sorrynotsorry! Aanstaande dinsdag vertrek ik samen met vriendinnetje C. ein-de-lijk naar Santorini. In alle vroegte zullen wij richting Griekenland vertrekken. Hoera! Wat kijken wij hier naar uit! Even een weekje helemaal opladen en genieten van al het moois dat Santorini ons te bieden heeft.
♥   Utrecht – Al sinds ik ben begonnen met bloggen reageert lieve Esther op ieder artikel dat ik schrijf. Wat ben ik blij dat ik haar heb mogen leren kennen! Op de Beautygloss party hebben we elkaar al kort ontmoet. Tijd om daar verandering in te brengen en een heuse blogdate te plannen. Samen gaan we een toffe dag tegemoet in Utrecht. Dat wordt zeker lachen, gieren, brullen! 🙂
♥   Groningen – Er gaat niets boven Groningen! De stad waar ik drie jaar met veel plezier heb gestudeerd en waar ik mooie herinneringen aan heb, heeft hoognodig weer een bezoekje van mijn kant nodig, haha. Oké, ik zal waarschijnlijk niets van de stad zelf zien, maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik weer eens in Groningen ben geweest. Dat is ook wat waard toch? Samen met vriendinnetje M. en twee auto’s (lees: onze auto’s) vol jonge, gezellige meiden gaan we een dagje op pad. Halverwege de rit maken we een stop om de meiden een cupcakeworkshop te laten volgen. Super leuk! Daarna vervolgen we onze reis om vervolgens in Groningen een volleybalwedstrijd van het Nederlands herenteam te mogen aanschouwen. Hoe vet is dat!
♥   High tea – Samen met twee vriendinnetjes ga ik op Vaderdag genieten van een heerlijke high tea. Super leuk! Het is alweer een tijdje terug dat we met ons drieën hebben afgesproken. Daar moest natuurlijk verandering in komen. Ik weet zeker dat het ontzettend gezellig gaat worden. In ieder geval is er genoeg stof om over te kletsen! 😉
♥   Soldaat van Oranje – Soldaat van Oranje is een musical waar mijn lieve G. en ik dolgraag heen willen. Laat een verjaardag nou een perfecte gelegenheid zijn om zoiets cadeau te doen! Afgelopen januari heb ik mijn lieve G. dan ook twee tickets voor deze musical cadeau gedaan. Al vele goede verhalen passeerden de revue, dus ik ben extra nieuwsgierig naar de musical.
♥   Leiden – Aangezien mijn lieve G. op dit moment twee weken op vakantie is en ik volgende week op vakantie ga, duurt het nog even voordat wijzelf op vakantie kunnen. Tja, mijn geldboom groeit nog niet zo hard… 😉 Tijd om dus op een andere manier even écht samen te zijn! Je raadt het misschien al: dit combineren we met Soldaat van Oranje. Even een weekendje optimaal genieten van elkaar en de prachtige omgeving van Leiden. Ik ben nu al aan het aftellen!
♥   Tenerife – Eerlijk? De vakantieplannen van mijn lieve G. en mij wijzigen regelmatig. In eerste instantie wilden we in de kerstvakantie op wintersport, maar door bepaalde ontwikkelingen – waar ik nog niets over kan zeggen – hebben we dit op de lange baan geschoven. Het wordt nu zeer waarschijnlijk een weekje Tenerife (of iets in die trant) in oktober. Mits we dat kunnen regelen op ons werk en ik tevens op mijn stage. Hebben jullie tips voor andere prachtige plekken in oktober?
♥   Festivals – Dit jaar kun je mij op een aantal festivals vinden. Helaas heb ik het eerste festival moeten missen, doordat mijn buikklachten roet in het eten gooiden. Máár… Er staan sowieso nog twee leuke festivals op de planning! Zo ga ik naar ‘Have a nice day’ en de Zwarte Cross. Vooral de Zwarte Cross is hier om de hoek en dus kan ik, bewijze van spreken, kruipend naar huis. Au. Ik denk dat mijn knieën het asfalt niet zo kunnen waarderen. Toch maar op de fiets!
♥   De Grote Improvisatieshow – Mijn lieve G. en ik kijken dit af en toe wel eens op televisie. Soms heb ik tissues nodig om mijn lachtranen weg te poetsen. Een tijd terug kreeg ik een berichtje van een vriend dat de Grote Improvisatieshow in de schouwburg bij ons in de buurt komt. Daar zeggen wij geen nee tegen! Samen met drie andere vrienden gaan we, hopelijk, onze buikspieren flink op de proef stellen. 🙂
♥   Bert Visscher – Dit duurt echt nog héél lang! Op het moment van het boeken van de tickets duurde het nog ruim een jaar. Maar in mei 2016 zullen mijn lieve G. en ik, samen met twee ander vrienden, in onze broek plassen van het lachen bij meneertje Visscher, mijn oude ‘buurman’. Oké, overdreven gezegd natuurlijk! Ik heb geen idee waar hij woont, maar ik kwam hem regelmatig tegen in Groningen. Ik ben in het verleden al vaker naar een show van Bert Visscher geweest en dat was een bootcamp voor de lachspieren! 😉

Heb jij nog toffe plannen waar je echt naar uit kunt kijken?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

24 gedachtes over “Mijn geluksmomentjes #5

  1. Liese zegt:

    Zoveel leuke dingen op de planning! Santorini lijkt me een prachtige plaats om naar toe te gaan, veel plezier. Ben alleszins al benieuwd naar de foto’s 😉

    Like

  2. Simplynspecial zegt:

    Grote improvisatieshow lijkt me echt geweldig om eens bij te mogen zijn! Wat een hoop mooie dingen heb je om naar uit te kijken 🙂

    Like

  3. Claudia zegt:

    Wat een onwijs leuke dingen om naar uit te kijken! Al die leuke uitjes, ik heb alleen twee weken vakantie (waarin ik helemaal niks heb gepland) om naar uit te kijken. Half juli begin ik alweer met mijn stage.

    Like

  4. kim zegt:

    Ahh wat ga je een fijne tijd tegemoet zeg! Leuke uitjes en mooie vakanties 🙂 Gezellig dat je met Esther gaat afspreken. Grappig hè dat je via blogjes leuke mensen leert kennen!
    Leiden vind ik een prachtige stad! Na Haarlem staat Leiden op nummer twee op het waar-ik-later-wil-wonen lijstje!

    Like

    • Renske zegt:

      Leuk is dat hè! 🙂 Jij behoort ook tot lijstje ‘leuke meiden via het bloggen’, hihi.

      Ik ben nog nooit in Leiden geweest. Ik heb nog wel getwijfeld om er te gaan studeren, maar Groningen won al voordat ik in Leiden was geweest, haha. Haarlem is inderdaad ook echt een prachtige stad!

      Like

Geef een reactie

