Een weekje radiostilte

Tijd voor een week vakantie. Tijd voor een week cocktails in een fijn, warm zonnetje. Tijd voor een week optimale ontspanning. Tijd dus voor een week géén blog! Benieuwd naar de reden waarom ik op vakantie niet ga bloggen? Lees snel verder.

Op het moment dat dit artikel online komt (5.00) vertrekt ons vliegtuig bijna naar Santorini. Dus zodra de meesten van jullie dit lezen zweef ik ergens hoog in de lucht tussen Nederland en Griekenland óf ben ik onze bestemming aan het verkennen! Wat heb ik uitgekeken naar deze vakantie! Samen met mijn vriendinnetje C. geniet ik van de Griekse zon en het prachtige fotogenieke eilandje Santorini. Zijn jullie al jaloers? Oeh, gemeen hè!

Helaas voor jullie: deze week komen er geen artikelen online. Maar scrol lekker tussen de exact 59 artikelen die online staan op Montévie. Uiteraard zal ik jullie na deze toffe vakantie – het zou wel echt een domper zijn als het een prutvakantie wordt, haha! – kiekjes en tips met jullie delen. Ik hoop namelijk prachtige plaatjes te kunnen schieten en leuke activiteiten te ondernemen.

De reden dat ik tijdens mijn vakantie niet ga bloggen, is eigenlijk heel simpel: even een weekje offline. Althans, qua blog! Daarnaast wil ik echt even lekker kunnen genieten van alles om mij heen, de kleine momenten én de grote momenten. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit mijn laptop meegenomen op reis, haha. Dus in plaats van dat ik tijd maak om een artikeltje te schrijven voor mijn blog, maak ik tijd voor een extra cocktailtje aan het strand. Hiephoi! Het eerstvolgende artikel zal waarschijnlijk donderdag 18 juni online komen.

Wil je toch een kijkje achter de schermen? Zorg dan dat je mij volgt op Instagram. Zo kun jij, vanuit het ‘tropische’ Nederland of België, alsnog een beetje op vakantie zijn! 🙂

O ja! In het echt heb ik gewoon normale tenen hoor! De wiebelige watertenen op de foto zijn mij gelukkig niet gegund, haha. 😉

Hebben jullie al vakantieplannen voor deze zomer?

10 gedachtes over “Een weekje radiostilte

  1. B zegt:

    Fijne vakantie! Ik droom al eeuwen van Santorini. Wauw, ik ben stiekem een beetje jaloers. Ik kijk uit naar je inside tips :-). Mag ik trouwens ook vragen hoe jullie de vakantie geboekt hebben en waar jullie verblijven (hotel, appartement etc.)? Is Santorini een beetje te doen qua prijs?

    Like

    • Renske zegt:

      De tips laten nog even op zich wachten, zoals ik vanmorgen heb geblogd. Maar ze komen zeker!

      Wij hebben via Jiba geboekt en zaten in hotel Black Sand. Lekker kleinschalig en ik wil daar zeker naar terug. Prachtig eiland! Qua prijs is het prima te doen!

      Like

Geef een reactie

