TAG – I love summer

Vorige week werd ik door Kim getagd om de TAG ‘I love summer’ in te vullen. Een TAG die verzonnen is door The Life Factory. Ben jij benieuwd naar mijn favoriete ijsjessmaak, mijn favoriete zomerse drankje en mijn favoriete zomerse liedje? Lees dan snel verder!

Wat is jouw favoriete ijsjessmaak?
Oh my. Wat een vraag! Ik als geboren ijsmonster kan deze relatief simpele vraag echt niet beantwoorden. *Denkt diep na.* Oké. Ik vind mango, meloen, framboos en Oreo echt heerlijke zomerse smaken. Toch heb ik sinds afgelopen vrijdag een nieuwe favoriet: lemon pie! Als ik dan écht één smaak moet kiezen… Haha. Met waterijsjes maak je mij trouwens ook blij. Vooral de waterijsjes met perensmaak!

Welke kledingstukken vind jij in de zomer onmisbaar?
Slippers! Zodra het ook maar iets mooi weer is, trek ik mijn slippertjes aan. Mooi gelakte teennagels en gaan met die banaan! 😉 Verder kun je mij in de zomer vooral treffen in een luchtig blouseje of een hemdje. En qua accessoires ga ik nooit zonder zonnebril de deur uit. Tja, zelfs als het regent. Je weet immers maar nooit hier in Nederland!

Wat is jouw favoriete zomerse drankje?
Eigenlijk drink ik vooral water of water met een kleurtje (lees: lichte ranja). Ook verse muntthee vind ik heerlijk! Vooral muntthee met citroenpartjes. Oh dear, zo lekker! Qua alcohol ben ik gek op (alle varianten) mojito’s, maar om eerlijk te zijn drink ik maar weinig alcohol.

Wat is jouw lievelingsactiviteit in de zomer?
Eigenlijk heb ik niet echt een lievelingsactiviteit. Ik doe niet aan ‘lievelingsdingen’, haha. Als ik dan toch moet kiezen: wandelen, lezen in de tuin, een dagje strand en nieuwe dingen ontdekken. Vooral aan het ontdekken van nieuwe dingen – van een nieuwe stad tot nieuw voedsel tot iets anders – ben ik deze zomer nog niet echt toe gekomen. Gelukkig komt daar vanaf morgen enigszins verandering in, want dan gaan mijn lieve G. en ik op mini-vakantie / citytrip naar Gent! 🙂

Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook er uit?
Niet. 😉 Haha, dat klinkt ernstig. In de zomer smeer ik zo min mogelijk ‘troep’ op mijn gezicht. Ik heb een gevoelige huid en laten in mijn geval make-up en de zomerzon niet heel tof samen overweg kunnen… Voor mij enkel wat mascara en een leuke lipstick!

Wat is jouw favoriete zomerse liedje?
Drank & Drugs. Nee hoor, afschuwelijk. Sorry voor de fans! 😉 De laatste tijd horen mijn lieve G. en ik steeds hetzelfde nummer als we in de auto zitten. Niet zo gek, want waarschijnlijk kennen de meeste mensen dit nummer wel. We blijven gerust in de auto zitten als dit nummer op de radio is en wij op onze bestemming zijn. Mijn lieve G. en ik worden ontzettend vrolijk van dit nummer en kunnen hem van voor tot achter meeblèren. “Today, I got a million. Tomorrow, I don’t know.” “Love will make you glow.” “We rise and we fall. Dancin’ in the moonlight. Don’t we have it all?” Zomaar wat quotes uit dit nummer die absoluut van toepassing zijn op ons leven en onze relatie van de afgelopen twee maanden en op dit moment. 🙂

Welk zomers gerecht eet je het liefst?
Pastasalade! ❤ Als je mij ergens blij mee maakt in de zomer, is dat pastasalade. Vooral als het erg warm is, vind ik het vreselijk om boven hete pannen te staan of überhaupt warme gerechten naar binnen te werken. Doe mij maar een lekkere pastasalade, bestrooid met parmezaanse kaas. Yummy!

Wat is jouw ultieme zomer DIY?
Wat een gemene vraag. Ik heb nog geen enkele DIY gemaakt deze zomer. Zielige ik hè! 😉 Het lijkt me zo leuk om een keertje een bosje bloemen te plukken in een pluktuin! Of net als ‘vroegâh’ een haar- en armbandje met madeliefjes te rijgen. Oké, eigenlijk is het laatste meer een voorjaars-DIY hè.

Wat voor geurtje draag je in de zomer?
Dolce van Dolce & Gabanna. Alleen het flesje is al ontzettend zomers!

Welke plannen heb je voor de zomer?
Eigenlijk zijn mijn zomerplannen een beetje in duigen gevallen. Maar hé, dat laat de pret niet drukken! Mijn portie zon heb ik in ieder geval al gehad op Santorini. Daar plaatste ik dinsdag en woensdag een reisverslag over. Ik krijg heimwee als ik er op terugblik. 🙂 En morgen vertrekken mijn lieve G. en ik voor drie dagen naar Gent. Eigenlijk was het plan om eind juni naar Leiden te gaan, maar dat kon helaas niet doorgaan. G. kwam afgelopen weekend met het briljante idee om toch nog even een citytripje te boeken: Gent dus! Verder staan er nog leuke dagjes uit op mij te wachten en hoop ik dat ik ein-de-lijk mijn masteronderzoek kan afronden.

De zomer komt langzaam aan zijn einde. Toch is een TAG als deze natuurlijk altijd leuk om in te vullen. Esther, Bente en Kim, lijkt het jullie leuk om de TAG in te vullen? Niets is verplicht! 🙂

Wat doe jij het liefst in de zomer?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

12 gedachtes over “TAG – I love summer

  1. Kim zegt:

    Bedankt voor het taggen! 🙂 Ik ga even kijken of ik hem ga invullen, maar ik wil je vast laten weten dat mango ijs sinds kort ook echt favoriet is bij mij! Ik had het nog nooit gegeten, maar laatst besloot ik ineens avontuurlijk te zijn en mango ijs te nemen. Heeeeerlijk!

    Like

  2. Lobke - Lovali zegt:

    Wat een superleuke tag! Je heb hem echt leuk ingevuld. Toen je ‘drank en drugs’ antwoordde bij je favoriete liedje, schrok ik wat haha. Dit lief achtervolgt me sinds ik weg ben geweest op kamp met de jeugdbeweging. Gelukkig was het maar een grapje, haha! Liefs, X

    Like

Geef een reactie

