Mijn geluksmomentjes #6

Oh dear… De laatste geluksmomentjes die ik deelde stamt af van de prehistorie. Oké, niet helemaal: bijna drie maanden geleden. 😉 Hoogtijd om mijn geluksmomentjes van de afgelopen tijd met jullie te delen. Ondanks dat ik een minder leuke (lees: ellendige) zomervakantie achter de rug heb, heb ik heus wel kunnen genieten van bepaalde momenten! Lees je mee?

♥  Dankbaarheid – Afgelopen zomer werkte ik in de ouderenzorg, zoals ik in dit artikel heb verteld. De dankbaarheid die de ouderen uiten voor mijn hulp, zorgt voor een grote glimlach op mijn gezicht. Net als hun eerlijkheid, het maken van een kletspraatje en hun humor. Een vakantiebaantje om niet te vergeten!

♥  Vooruitgang – Mijn lieve G. heeft de afgelopen maanden enorm veel sprongen gemaakt in zijn revalidatieproces. Trotser dan trots!

♥  Knuffelen & knutselen – Het is alweer een tijdje geleden dat ik op mijn kleinste vriendinnetjes ‘Peuter’ en ‘Baby’ heb gepast. Terwijl Baby lekker lag te slapen, heb ik de Picasso uitgehangen met Peuter. En eenmaal wakker, genoot Baby van alle aandacht. Heerlijk dat knuffelen en knutselen met die twee kleintjes.

♥  I scream ice cream! – Mijn lieve G. en ik springen zo nu en dan eens in de auto om een plezierritje te maken. I know, milieuvervuiling… 😉 Enfin, tijdens één van onze plezierritjes genoten we van het lekkerste ijs ever: lemon pie!

♥  Friesland – Aangezien een deel van mijn schoonfamilie in Friesland woont, brengen we daar zo nu en dan een bezoekje aan. Áltijd fijn om in zo’n mooie provincie en bij zulke leuke mensen op bezoek te gaan.

♥  Citytrip Gent – Samen met mijn lieve G. vertrokken we halverwege augustus naar Gent. Even een paar daagjes er tussenuit! Ondanks dat dit abrupt werd afgebroken door tragisch nieuws, hebben we wel veel van Gent kunnen zien. Ik ben verliefd op deze stad!

♥  Family time – Samen met mijn moeder en zus genoot ik van een gezellige shopdag in Enschede. Lekker kletsen, lachen en natuurlijk shoppen. Geluksmomentje! Net als de ‘gezinsbarbecues’ trouwens!

♥  Ochtendgeur – Hoe lekker ruikt de ochtend als je vroeg op pad moet? Geloof mij, héél lekker! Gek genoeg vind ik ieder seizoen een eigen geur hebben. Tja, verklaar me maar voor gek, haha.

♥  95 volgers – Wow! Mijn Bloglovin geeft gewoon 95 volgers aan! Ongelofelijk! Op naar de 100 volgers! Edit: deze zijn inmiddels bereikt. Wauw! Supertof en ontzettend bedankt!

♥  IKEA-inspiratie – Een tijdje terug viel de nieuwe catalogus van IKEA in de brievenbus. Hoera! Lekker inspiratie op doen en genieten van al het moois. Tijd voor een bezoekje!

♥  Liefde – Mijn lieve G. en ik zijn door alle gebeurtenissen ontzettend hecht geworden. Ik durf het hardop uit te spreken: ‘He’s the love of my life!’ Zijn lieve woorden maken mij iedere dag weer een heel gelukkig meisje.

♥  Verhuizing – G. en ik blijven voorlopig nog bij onze ouders zitten hoor, maar Montévie gaat verhuizen! Inmiddels heb ik een hostingpakket en domeinnaam. Het is alleen nog een kwestie van overzetten. Over een tijdje kunnen jullie ook een geheel nieuw design verwachten. Maar dat blijft natuurlijk nog even een verrassing! 🙂

♥  De hort op! – De afgelopen week genoot ik van de Amsterdamse drukte, het Bloemendaalse zand (en véél wind) en de Nijmeegse gezelligheid. Love it!

Wat is jouw ultieme geluksmomentje?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

22 gedachtes over “Mijn geluksmomentjes #6

  1. estherleijten zegt:

    Wat een hoop geluksmomentjes! Goed van je dat je deze aankaart ondanks de vervelende momenten. Hopelijk zijn er de komende momenten veeel meer geluksmomenten dan nare gebeurtenissen. En super om te horen dat het zo goed gaat in de liefde! X

    Like

  2. kim zegt:

    En ondertussen heb je al de 100 volgers bereikt, je gaat hard Renske (ik typte eerst Rensje en daarna Renke haha!) 🙂
    Heel fijn dat het zo goed gaat met G. en jullie juist dichterbij elkaar komen!

    Like

  3. Annelies zegt:

    Wat een mooi lijstje met geluksmomentjes. Ik ben heel benieuwd naar je ‘verhuizing’ en je nieuwe lay out! Gefeliciteerd met de volgers die je hebt. Hoe lang blog je eigenlijk al? Ik heb je heeeeel kort geleden pas ontdekt. Liefs, annelies

    Like

    • Renske zegt:

      Ik ben er zelf ook heel benieuwd naar, hihi. Maar ik heb alle vertrouwen in de kunsten van de maakster! 🙂

      Dank je! Ik blog nu sinds maart 2015, maar ben er vanaf juni twee maanden tussenuit geweest in verband met een ernstig motorongeluk van mijn vriend. Uiteindelijk is hij er ‘goed’ vanaf gekomen. Ik heb er begin augustus een artikel over geplaatst, mocht je dat interessant vinden om te lezen. 😉

      Leuk dat je mijn blog hebt ontdekt. Ik lees ook met veel plezier jouw artikelen!

      Like

  4. Linda zegt:

    Gefeliciteerd met je bijna 100 volgers! Wat een mooie mijlpaal is dat toch die je vast over een niet al te lange tijd aan gaat tikken 😉 En oh, nu ik je teller zie sta je al op 100. Gefeliciteerd! En je de ochtendgeur, zo lekker!

    Like

Geef een reactie

