Mijn kiekjes #11

Hoera! De ‘Mijn kiekjes’-artikelen maken een coming back! Sinds vandaag kunnen jullie weer iedere week gluren in mijn leventje. Afgelopen week stond in het teken van een dagje Amsterdam, uitwaaien op het strand, een date met een blogvriendinnetje, grote slagen maken omtrent mijn scriptie en nog éven genieten van een laatste zomerijsje. Kijk je mee?

Aangezien ik gesloopt was van het weekend, heb ik maandagochtend een fijn ‘aanrommelmomentje’ gehad. Daarnaast genoot ik van een heerlijke lunch. Een broodje kaas met rucola is echt één van mijn favorieten! Het liefste met pesto erbij, haha. ’s Middags moest ik werken en wachtte er een lekkere muffin op mijn komst. Héérlijk was die! Na het avondeten heb ik mij volledig op mijn scriptie gestort. Weer een stukje dichterbij het einde!

Tijd voor quality time! Dinsdag gingen mijn lieve G. en ik naar Amsterdam (en Bloemendaal). Ik moest mij namelijk bij de UvA inschrijven voor een vak en dat kon niet digitaal. Dikke doei dat ik voor het invullen van een formuliertje ‘even’ naar de andere kant van Nederland reis! 😉 We maakten er dus gelijk een dagje uit van. Dat hadden we wel verdiend, al zeggen we het zelf. Allebei zijn we ontzettend geïnteresseerd in het functioneren van het menselijk lichaam en dus brachten we een bezoekje aan Body Worlds. Super-interessant en zeker een aanrader! Toen we de tentoonstelling verlieten, scheen het zonnetje. Yay! G. kwam met het grandioze idee om lekker uit te waaien aan het strand. En zo geschiedde: een flinke strandwandeling en een hapje eten in Bloemendaal.

Eigenlijk had woensdag dé dag moeten zijn dat ik mijn scriptie grotendeels had afgerond. Maar helaas… 😉 Ik heb in ieder geval niet kunnen doen wat ik wilde doen. Tussen het harde werken en vele gapen (oeps!) door schreef ik een artikeltje voor zaterdag. De hele dag zat ik in zo’n mwoah-modus en dus besloot ik deze modus ’s avonds te verruilen voor de chillmodus. Die beviel mij toch echt beter, haha! Samen met een kop thee en een muziekje bladerde ik de nieuwe catalogus van de H&M door. Ze hebben weer veel te veel mooie kleding!

Wat een heerlijke dag! Oké, op het weer na. Regen, regen en nog eens regen! Samen met blogvriendinnetje Esther had ik afgesproken in Nijmegen. We schoten een aantal winkels in om lekker te shoppen. En wat een mazzel! Bij de Only was er VIP-day, waarbij iedereen 20% korting kreeg op alles. Ik heb dan ook een supertof blazertje en blouseje gekocht. Na onze shopsessie genoten we van een heerlijke high-tea bij Nostra. Als je eens van plan bent om te genieten van een high-tea in Nijmegen, is Nostra zeker een aanrader! Bij thuiskomst was ik nog steeds in de wolken van mijn aankopen en showde ik ze aan mijn lieve G. Zelfs hem viel het op dat ik nieuwe kleding en items had geshopt, haha.

Vrijdag was het weer tijd om te werken. In de ochtend begon ik bij een nieuwe cliënt. Altijd spannend! Bij thuiskomst lag er een leuk pakketje op mij te wachten. Ik had namelijk het boek ‘Onvoorwaardelijk’ gewonnen via een winactie van Justine. Ik kan niet wachten om in dit boek te beginnen! ’s Middags stonden de volgende werkuurtjes op het programma en in de avond waren bovenstaande voetjes he-le-maal gesloopt. Ik heb dan ook niets anders gedaan dan lekker op bed gelegen om bij te tanken. Yay! Niets is fijner na zo’n lange werkdag als dat.

Lekker wakker worden met een grote kop thee en leuke artikeltjes op Bloglovin. Mmm… Daar houd ik van! Een goede start om vervolgens een boodschappenlijstje op te stellen en bezig te gaan met de scriptie. In de middag besloot ik afleiding te zoeken en knutselde ik een receptenboek in elkaar. Stiekem ben ik er best trots op, ha! Volgende week vrijdag kunnen jullie hiervan een DIY-artikel verwachten!

De dag begon slecht. Nou ja, slecht is misschien wat overdreven. Mijn iPhone begaf het, haha. Ik zat op Instagram te neuzen, legde mijn iPhone aan de kant om nog geen minuut later het hele ding niet meer aan de praat te krijgen. En natúúrlijk had ik geen back-up gemaakt. Dom! Gelukkig bleek de resetfunctie het nog wel te doen, maar heeft het ruim een uur geduurd voordat ik die ontdekte. Tja, ik en techniek… Het was tevens de hoogste tijd dat mijn nagels weer voorzien werden van een kleurtje. Dit nagellakje ontving ik vorige maand in de Beautybox. Wat een prachtig kleurtje! De rest van de dag heb ik vooral rustig aan gedaan om mij op te laden voor de drukke week. ’s Avonds genoten mijn lieve G. en ik van een laatste zomerijsje.

De komende week is een spannende week. Ik begin namelijk met mijn stage als gedragswetenschapper! 🙂 Eindelijk weer een normaal (werk)ritme. Iets waar ik stiekem wel naar uit heb gekeken de afgelopen weken. Ik weet nog niet in hoeverre jullie de komende weken iedere dag een artikel kunnen verwachten. Deze week staan er in ieder geval leuke artikelen gepland! En wat er verder terecht komt van het bloggen naast 4,5 dag werken? I don’t know! Laat je dus vooral lekker verrassen! 😉

Wat houdt jullie de komende week bezig?

Let’s get social!
Bloglovin’InstagramPinterest

24 gedachtes over “Mijn kiekjes #11

  1. estherleijten zegt:

    Wat een fijne laatste vakantie week als ik het zo zie 🙂 En wat ben je creatief, ik ben enorm benieuwd naar het recepten boek! Veel succes met Bodieboost deze week en nog meer succes met je nieuwe stage. Zet hem op topper! X

    Like

  2. Annelies zegt:

    Wat een leuke kiekjes! En oeh, die blazer… nice! Succes met je stage. Ik ben wel heel benieuwd hoe je het vindt. Het lijkt me heel interessant. Jou ook waarschijnlijk, anders begin je niet aan zo’n stage. 😉 Je blogposts komen wel wanneer ze komen. Het is logisch dat je straks ook druk bent met belangrijke dingen. Ik kijk uit naar elke update. Liefs, Annelies

    Like

  3. robin zegt:

    raar dat je voor een formulier naar Amsterdam moest :/ gelukkig heb je er verder een leuke dag van kunnen maken! ik moet dalijk 40 uur per week werken dus ben benieuwd hoe ik dan ga bloggen haha :p

    Like

Geef een reactie

