De verhuizing van Montévie!

Today is the big day! Oké, niet helemaal… Stiekem was woensdag al ‘the big day’. Sinds woensdag is Montévie namelijk verhuisd naar http://www.montevie.nl.

Het duurt waarschijnlijk even voordat Bloglovin mijn volgers heeft overgezet. Maar neem vooral een kijkje op mijn nieuwe website en mis niets! Zie ik je daar? 🙂

4 gedachtes over “De verhuizing van Montévie!

    • Renske zegt:

      Voornamelijk omdat een blog via WordPress.com niet volledig mijn eigendom is en er veel minder mogelijkheden zijn. 🙂 En ik vind een eigen domein net wat professioneler staan, hihi.

      Like

Geef een reactie

